Livets gang

Ullerød Kirke danner rammen om livets store begivenheder i glæde og sorg. Vi samles til glædesfesterne: Dåb, konfirmation og bryllup og vi tager afsked med vore kære ved begravelsen.

På disse sider, som vi har kaldt "Livets begivenheder", kan du orientere dig om dåb, konfirmation, vielse og kirkelig velsignelse af borgeligt indgået ægteskab samt begravelse og bisættelse. Siderne er tænkt som en forhåndsorientering, for vi vægter den personlige kontakt højt i Ullerød Kirke. Derfor skal du aldrig tøve med at henvende dig til os.

I Ullerød Kirke er vi to sognepræster Theodora Nathan Harbsmeier og Torben Ebbesen.

Under menupunktet: Kontakt, kan du finde navne, telefonnumre og mailadresser på Ullerød Kirkes medarbejdere, der kan være dig behjælpelig med stort og småt.